Åhhh, nu får man skämmas!

Nu var det länge sedan jag skrev här....
Det är väl alltid roligast i början.
Fast om jag ser på alla andras bloggar(där de bloggar varje dag) så kan jag bli "sur" om de inte skrivit något på ett tag.
JAg vill ju ha nåt att läsa!!!

Lilla Diva växer och är VILD!
VAd är det för något som jag släpat hem?
FAst hon sover tyst om natten. Hon är i alla fall tyst, men om hon sover vet jag inte...:)

Ena örats limning har släppt. JAg försökte med nåt vanligt klister men fick inte till det.
Måste köpa riktigt textillim så att det blir bra. Vill ju gärna få fina öron på lilldivan!

Ska försöka ta lite kort, profil, huvud mm.
Har en tanke om att ta ett i veckan, men jag har ännu inte tagit nåt bra.

Jag börjar på måndag;)

Till påsk åker vi till Ammarnäs (www.ammarnasfjall.com).
Ska bli sååå härligt!!

Det lärt nog bli fjällbilder som kommer in då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0