Första dagen hemma!

Känner mig lite seg så här på eftermiddagen.
helgens endorfinkick (pga valphämtning) håller väl på att gå ur mig.
Har knappast sovit något sedan i torsdagskväll.

På vägen ner till Märsta hade Fredrika sådan hosta att jag låg bredvid henne hela natten och servade henne med vatten och av/påläggning av filt. Vi låg på britsen högst upp ikupén. Tur att jag inte trillade ner!!

Sen var vi ju i Märsta några timmar innan det var dags att åke hem igen. Sittvagn denna gång pga lilltjejen;)
Inte det skönaste precis....
Har vilat mig igenom natten kan jag säga. Inte sovit, men vilat....

Så nu börjar min ögon kännas lite grusiga och sömniga.

Diva (som vi tror att hon ska heta) är störtmysig och lugn. Än så länge i alla fall.

Tessie säger inte så mycket om henne. Luktar lite och går sedan undan.
Tror det blir bättre sedan.

Bifogar en fin bild när Fredrika och valpis sitter och väntar på tåget i Uppsala:
image9
Ser ni hur tjejig hon är med sitt rosa koppel + halsband!!

Kommentarer
Postat av: Hanna & Ville

åååh men gud vad roligt! :D Kan knappt vänta tills jag får se henne Live! Super kul och vilket sött kort!

2007-04-01 @ 17:52:49
URL: http://ville.digs.it
Postat av: Annelie

Å så liten å söt hon är:)
Ja, jag har verkligen haft tur, men jag törs inte gå å köpa en lott för jag har väl vunnit allt för den här veckan;)
Kanske man ska pröva imorgon igen;) ? Nä, ja skojja bara :)
Största vinsten var Smulans positiva besked:)
Kram Annelie

2007-04-01 @ 21:07:47
URL: http://annelienilsson.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej Maria!!! Kul att "hitta" dig på nätet! =)
Hörde rykten om en liten valp, och hon ser verkligen helt underbar ut! Grattis till nytillskottet! Ses väl på agilityplanen någon gång till sommaren. Mvh Veronica(Flingas matte)

2007-04-01 @ 22:39:23
URL: http://huskylyan.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0