Möte!



Ikväll har vi haft vårt instruktörsmöte hemma hos Jenny!
Mycket trevligt och oj vilket gott fika! Inte dåligt!
Jag tror att vi alltid ska vara där:)

Vi har pratat om hur vi vill ha våra kurser och det känns väldigt skönt att vi verkar vara så överens!

Alla vill verkligen allas bästa och kan tänka sig att ställa upp för varandra. Det är verkligen en sån stämning som man vill ha i klubben!! Vi kommer att köra 2 grundkurser och 1 fortsättnings II. Sedan kan det ev. bli en forts.I också, men det är osagt.


Idag har även jobbet börjat om igen. Både kul och jobbigt. Mina tankar ligger mest på hur det ska bli till hösten. Då får jag min "egen" klass. Och en 1:a dessutom! Vilken pirrig känsla!!!


Nu har jag lagt in alla kurser på bokningskalendern (www.bodensbrukshundklubb.se) och skickat ut kursunderlag till alla instruktörer. Så nu kan jag väl få känna mig lite nöjd ett tag och belöna mig med lite nätsurfning;)

Har nån någon kul sida som ni brukar besöka?
Skriv gärna in lite tips i Gästboken innan ni går härifrån. Jag fastnar så lätt på mina invanda gamla sidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0