Bloggtorka!

Ja här har det varit riktig stiltje ett par dagar/veckor kanske!?

Är väl periodare på det här med bloggning Sleepy ...
Tessie och jag jagar vår sista hoppinne så att vi kan kvala till SM!
Det hade ju vart skitskojigt!
I Gagsmark gickd et väl sådär.
Bästa loppet enligt mig var det där vi diskade oss.
Det gick bra fram till balansens sista KF och sen i slalomen gick hon ur i slutet.
Men jag körde på för hon hade sån fart!

I hoppet kom vi 3:a och fick i alla fall en SM-nolla.
Nu har vi 4 nollor i agilityn samt 2 nollor i hopp= saknas 2 nollade hopplopp!
Vi har 4 pinnar i agilityn samt 3 pinnar i hoppklass= saknas 1 hoppinne....

ska anmäla till sundsvall
jag och Anneli vill åka dit!
Ringde förresten till en ansvarig och frågade varför det inte fanns ute på online.
Hon sa att det ska det!? eller att det kommer strax.
Så nu är det bara boende som saknas.
Jag ska ringa till Sundsvalls Turistbyrå imorgon och höra vad de har att erbjuda!

Ananrs är det ju bara Haparanda i februari kvar innan SM-tiden går ut!

Stoooort grattis till nattis och Grynet som tog sitt andra Cert i helgen! Bow Down 

Ett stortgrattis även  till alla andraBodensare som gjorde bra ifrån sig!!!!!
Vi var 15 stycken som tävlade i Gagsmark i helgen.
Snacka om att vi har många aktiva tävlande!

Min son sitter bredvid mig och vill att vi lägger in en "häftig gubbe"
Här kommer några:

 Gangster  Gorilla  Monster 1 
Go`kväll!






Kommentarer
Postat av: Petra

Äntligen får man höra från er !! :) Grattis till helgens bra resultat ! :)
Ha de bra!
Kram

2007-08-22 @ 15:35:18
URL: http://www.aliz.webb.se
Postat av: Erika

Verkligen bloggtorka!!! Hallå *ropar*

2007-08-30 @ 23:20:46
URL: http://vovve.info/rosso
Postat av: Annelie

Ja, jag håller då med Erika !!! Nu vill vi ha uppdatering !!

2007-08-31 @ 21:30:20
URL: http://annelienilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0