Ha!

Så kul den här bloggen blev då när ingen skriver i den I'm So Bored.........

Nä nu måste jag göra nåt intressant annars är det ju inget kul att skriva. 

Fast jag kan ju pröva ändå:
Idag har jag målat sista varvet på Zakarias fönster samt första (efter grundfärgen) på Fredrikas.
Sen har det varit storrensning bland leksaker.
Eller stor och stor...det finns fortfarande kvar en massa som JAG vill ha bort men inte BARNEN!!

Sen har vi varit på återvinningen och slängt en massa bråte.
träffade Susanne (svägerskan) där.
For sedan hem till henne och drack kaffe och åt glass Ice Cream 4 (Nogger).

Sen hem igen och fortsatte med rensning.

Min kusin har varit här och hälsat på ikväll också.
Med sig hade hon killen och yngsta dottern.
De är nära att skaffa sig hund, så det blev en del hundprat.
Sen har Fredrika och Elina kört lite agility på gräsmattan.

Inatt ska vi hämta Marcus i Boden.. Han ska se Timbuktu kl.01.00 i Luleå och sen är det nån buss som ska ta honom och kompisarna till Boden. Han tyckte inte (konstigt nog;) att vi skulle behöva komma och hämta honom. Men vi tyckte att det kändes bäst så!

Imorgon är alltså sista semesterdagen No Tänk vad sommaren gått fort!
Fast det ska bli kul att få komma tillbaka till alla arbetskamrater och till allt som väntar på den "nya" skolan!

Ha det bra!
Syns på plan nån dag
 Good Night 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0