"-jag ska måla hela världen, tra la la"!!"

Jag har nu målat Zakarias tak 2 varv, grundat hans fönster samt hunnit måla det ett varv till.
Jag har även grundat Fredrikas fönster och väntar nu på att det ska torka.
Tyvärr måste det torka tills i morgon, minst.
På affären sa de två dagar!
Nåväl, det måste bli klart innan jobbet börjar i alla fall.

Sen har jag panelen här nere som ska grundas samt målas (säkert 2 varv det också...)
samt tapeter som kommer strax (till barnens rum).
Sen har jag ju köks/halltapeterna som ligger och väntar.
Fast egentligen är det 2 uppsättningar...
Köpte tapeter för ett tag sen, men sen hann jag ändra mig..

Jag har såååån beslutsångest ska ni veta!!!

Men nu ska jag iväg till klubben.
Hade tänkt hinna träna innan det var dags att fixa iordning banorna.
Sen hade det ju inte suttit illa med en kopp kaffe och lite hundprat heller:)

Längtar till i helgen.
Har inte hunnit se nåt väder nyligt men det lutar väl åt regn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0