Det här med pinnar och nollor...

Som de flesta vet så ska man samla pinnar eller nollor för att kvala till SM i agility.
Inte så klurigt kan man tro.

Men si det är det!
Tessie har nu 4 nollor och 3 pinanr i agility!
BRA!
Hur ser det ut i hoppklass då kan man undra?
Ja.....
Där har hon 3 PINNAR och 1 NOLLA.....
Snacka om ojämn fördelning.
Man måste ju nämligen ha 4 av varje sort i de olika klasserna.
Tessie har alltså samlat på sig "fel":-)
Nu är det bara Gagsmark samt Haparanda i februari kvar för oss.
Får se om det blir några mer nollor/pinnar.
det hade varit roligt att komma sig till SM bara för att få känna av stämningen och sådär!
En erfarenhet rikare blir man ju också på kuppen.
Samt att det går på Öland och det är ju inte en liten semestertripp för oss!!

Nåvä, ska träna lite i veckan och veckorna fram till 18-19 augusti för då är det Gagsmark som gäller.
Men jag kallar alltihop för Åbyn/Byske.
"-Ska du till Åbyn/Byske?" brukar jag fråga.
"-Nja, jag ska till Gagsmark om det är det du menar?", kan jag få till svar:)

Har varit och handlat en höstjacka samt överdragsbyxor till Zakarias idag. det blev även ett par fina gympadojor på rea (REIMA). Fredrika fick även hon lite kläder från Lindex. Ett par mjukisbyxor och ett par tuffa grå byxor med fickor på benen. Tre tröjor blev det också.

Träffade på min morbror på stan också. Han skulle precis gå och fika med sin syster (min moster) så det passade ju bra för jag hade inte ätit nåt. Så vi gick på Café Ollé. Åt en bakad potatis med skagenröra. MUMS!
Men detta gjorde ju att jag blev lite senare än jag tänkt.
Och vad hände då?
Jo, PARKERINGSBÖTER!
250:- åt skogen!
Där fick man för att man handlat på REA....fniss;-)

Nä, nu är det middagsdags!
Ha det!

Jo, TACK alla som grattat mig och Tessie för våra HOPP & AGILITYCERTIFIKAT!
Det är skojigt att veta att det finns folk som är glada att det går bra för oss!
Stooort tack ska ni ha!!!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Jajjemensan, SM ska det bli för er och då ska Tessie väga 7 kg! ;D

2007-07-31 @ 10:29:30
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0