Glädje och tårar!!!

Ja först till glädjen:

Under fredagens tävling så stog Tessie sista pinnen i Agilityklassen så nu är vi i trean även där!!
Gjorde även min första start i Hopp3 med en förstaplacering, dock med 10 fel samt tidsfel.. (jaja)

Under lördagen då...
ja vi hade ett kanoooonlopp på G i agilityklassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vad gör jag när det endast är 3(!) hinder kvar?
Jo, jag visar på FEL hinder!!!!
Jag bara skrek: SHIT! ursäkta....

Sen gjorde vi några hinder till och gick imål.
Men jag tror nog att jag lyckades vara glad inför Tessie. Hon gjorde ju bara som hon blev visad lilla gumman...
Det tråkiga är att man aldrig kan veta om tiden hade räckt till.
Isåfall hade det blivit förstaplacering, Cert + CaciAG

Snacka om att jag grämde mig något!!!!

Fast på söndagen var det DM.
Där vann jag och Tessie mediumklassen och kan titulera oss:

Distriksmästare i Övre Norrlands Distrikt (medium) 2007!!!

Så det var ett härligt plåster på såren från lördagens största misstag!


Sen var det himla trist att min älskade Niclas blev sjuk, så han var inte så mycket närvarande utan tillbringade en stor del av tiden i husvagnen... Hög feber och frossa.. Inge kul..
Han är inte så mycket bättre idag. Jag körde hem och han sov hela vägen från Gällivare till Harads.

Jo vet ni vad som hände?!
Allt var kopplat och klart (trodde vi). Men när jag kör en cirka 10 m så klonkar det till där bak.
Niclas undrade vad det var som tog i.
jag gick ut och kollade:

Husvagnen hade hoppat av dragkroken!!
Haha!
Så Kaj kom ut från deras vagn och hjälpte oss få upp den igen...
Så kan det gå!
 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erika

GRATTIS! Vilka fina resultat! Gissa om Boden BHK kan vara stolt över sina duktiga agilityekipage... Stackars Niclas, inte kul att vara sjuk. Kramar Erika

2007-07-02 @ 10:04:57
Postat av: Annelie

Jaha, det var därför jag inte såg han igår på tävlingen.Hoppas attt det inte är något långvarigt. Mamma har alltid sagt till mig:
-Om man blir sjuk på sommaren då får man dras med det till hösten.
Hoppas att hon har fel:)
Ha de bra!!

2007-07-02 @ 11:54:44
URL: http://annelienilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0