Nu är det bara att hålla tummarna..



...att det inte regnar i helgen.
Fast det ser mörkt ut på den fronten...suck!

Ikväll har vi fixat iordning inför tävlingarna.
Jag har satt upp rosetter, hjälpt Erika och Anna med pärmarna, stoppat iordning priserna tillsammans med Mia, fikat lite samt surrat!

Tyvärr blev det inte så mycket träning för när jag kom till Boden så SPÖREGNADE det!
Det bara forsade!
Himla otur.
Och jag som bara tagit med Tessie för att hon och jag skulle kunna koncentrera oss ordentligt!!!!
Men vi ska ner på klubben imorgon, vid 14 tror jag jag åker dit.
Vi skulle träffas strax före 15 och göra iordning det sista.

Men nu är det kväll (för länge sen ser jag nu..oops!)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0