Vissa bilder ger mig glädje!



ja så är det ju.
Ibland behöver man bara titta på en bild för att återfå lite energi.
Jag sitter här vid datorn och behöver veeeerkligen gå och packa samt städa till i husvagnen inför vår nästa tripp. (Ammarnäs)

Men jag har ingen lust.....

Men då kom jag på att jag skulle titta på lite gamla bilder som jag har i datorn.
Och då kom denna fram!
Alltså, det här är några av mina allra bästa vänner!
For ever!
Jag lovar!

Louise och Ulrika.
Två glada härliga människor som under 3,5 år gjorde min studietid till ett rent nöje!
Det har aldrig (nästan...) känts långt att pendla upp till Jokkmokk!
Tack för att ni finns!

Januari -06, Björfällan Dundret
image25

Så nu ska jag ta mig i kragen och gå och fixa allt så att det bara är att åka imorgon!

(Sen kaaaanske det blir kaffe hos Stina.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0