Hallå igen!

Ja då har man städat ut hönshuset.....
Eller nästan i alla fall.
det dammar så förb...at!!

Fast allt spån och skit är ute, det är bara liksom sista finliret kvar.
Typ skura med nåt. I alla fall spola ur med slangen.
Ni som har höns vet att dom dammar massor!
Eller!?
Mina gör då det.
Det bara yyyyyr!

Har varit på onsdagsträning ikväll. Det vara bara Emma och Lina som jag kände igen från klubben.Sen var det en del andra mindre människor på planen också.
Men vart var alla andra?
Är det ingen som tränar kvällstid nåmer?
Det är ju som kul om man hinner träffas lite och surra!
Nåväl...

Tessie var inte riktigt på hugget. Lite varmt kanske.
Men det lustiga är att hon skärper alltid till sig liiite mer på tävling.
apropå det, kom precis på att Pinja är väl Medium!?
Shit att tävla mot henne. Ja där har vi ingen chans tidsmässigt!!

Har kört slalom hemma idag så när jag skulle ta det på klubben så gick hon ur femtielva gånger.
Hon måste ha fått hjärnsläpp på slalomet:)

Börjar känna mig stressad.
Vi måste ju komma iväg med husvagnen så snabbt som möjligt på fredag.
Jag vill inte vara sen till tävlingen.
Jag är gärna i god tid så jag hinner gå runt och skrota lite.
Dessutom har vi ju husvagnen och då vill man ju få iordning där eftersom tävlingarna slutar sent på kvällen
Och då¨vill man ju gärna ha det färdigt!

Nej mina vänner, nu är det duschen sen kryper jag ner i min nybäddade säng i det nyskurade sovrummet.
Känns skönt att tänka på eftersom hela jag är ganska dammig nu.....

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Mia

Pinja är i medium, rätt och riktigt :) Men Tessie går säkert på banan så det rä som för Marcus och mamma. Tråna frat frat och återigen fart :)

2007-06-28 @ 00:06:09
Postat av: Maria

Jag ska träna Fart, fart och Fart:)
Mycket framåt mot godisskål eller liknande.
eller du kanske har nåt annat bra tips?

2007-06-28 @ 00:26:17
Postat av: Therese

Hej alltid kul att hitta hund folk på nätet.
Ha det gott å lycka till med träningen.

2007-06-28 @ 01:05:47
URL: http://www.minflatoliwer.blogg.se
Postat av: Erika

Jo då visst tränar vi fortfarande... I går satte vi dock upp stängslet runt gården där av uteblev jag från träningen. :-)

2007-06-28 @ 19:16:27
URL: http://vovve.info/rosso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0