Nya krafter...


Ok!
Ska försöka uppdatera lite här. Har inte varit aktiv på ett tag.
Visst är man in på datorn, men jag finner ingen roa att sitta och skriva.
Jag har inte riktig ännu förstått själva tjusningen med att blogga.

Däremot om andra inte uppdaterar sina bloggar blir man irro....nästan..
Jag har några som jag besöker en-flera ggr om dan.

vad har då hänt?
På hundfronten så växer Diva och är nu snart 5 månader. Det jag väntar på hos henne är pälsen... den vill inte riktigt på att växa ut!!
image21
Ni får glömma bort högen där bak till höger....

image22

tessie har äntligen (!?) kvalat upp till klass 3 i hopp!
Kul, men är vi redo?
Får ställa in mig på att det kommer att gå tungt.
Har henne på lite träningsdiet/motion!!
Måste gå ner nåt kilo om hon ska orka med i svängarna!
Men förrgår när vi åt spaghetti och köttfärssås så kom hon, i ett obevakat ögonblick, på att hon skulle gå upp på bordet och äta!
Så där försvann minst 2 portioner med köttfärssås (som dessutom innehöll en massa grädde!).
F-N!

Nåväl, det blev lite extra stavgång istället.
kanske bra iom att jag själv åt av den gräddiga köttfärsen:-)

Ska åka ner till klubben ikväll och träna lite. Funderar om jag ska ta med Diva.
Iofs är det ju bra om hon miljötränas lite, samtidigt som jag inte riktigt fokuserar på Tessie när hon är med.
Ja jag får se.

Kan inte lova att det kommer bloggar dagligen, ej heller veckovis.
det kommer när det kommer:)

kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0