Åhhhhhhh!

Åh så irriterande!
Här sitter man och jobbar och så kommer det upp ett felmeddelande!
Det är så att man blir galen!
Suck!

Bara att börja om från början igen!
Går ej att öppna upp igen.
Jag tror att jag är för arg för det;)

Får försöka senare ikväll:)

Är så himla mätt efter middan!
Vad har ni då ätit, undrar ni säkert?
Jo, FISKPINNAR!
Vi måste passa på att äta det när Niclas jobbar för han avskyr det.
Men jag och barnen bara äääääälskar fiskpinnar med massor av citron, remouladsås, spenat och majs!

Toppen!!
Visst är vi riktiga gourmetkockar....

Kommentarer
Postat av: Erika

Underbart med datorer, eller hur! ;)Jag sitter och pillar med PM'et inför officiella tävlingen. Jag tar med mig på mötet på onsdag så ni får se och hjälpa mig förbättra! :)

2007-03-27 @ 12:09:43
URL: http://vovve.info/rosso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0