Nej nu är det dags att gå i säng!

Här hemma är det så lugnt.

Barnen sover över hos farmor. Det blir så sent för dem när jag tränar på söndagar så då fick de sova där ikväll!
Bra med farföräldrar!

Niclas är i Kronogård med SCA och kommer hem i morgon.

Så då återstår jag och hundarna.

Har slagit på TV'n i vardagsrummet så att den håller mig lite sällskap.
Tycker inte om när det är tyst hemma.

Nåväl, det är en ny dag i morgon!
Och en dag närmare dagen D!
image3
Eller ska jag kalla den dagen V;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Men fy vilken söt bebis!!! Tror du att du kommer att få ha kvar den henne när du tar med henne på möten o.dyl. tror du fel! Lagom stor och underbar för att smuggla ner i väskan i ett obevakat ögonblick ;)

2007-03-25 @ 23:17:57
URL: http://vovve.info/rosso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0