Snaaaaaaaarrrrrrrrtttttt!!!






Imorgon smäller det!

17.50 avgår tåget från Boden mot Märsta!

Buren är rengjord och klar.
Filt är inköpt.
Koppel är inköpt.
Halsband är inköpt.
Matslålar är inköpt.
Liten bädd är inköpt.
Valpfoder är inköpt.
Leksak är inköpt.
Litet tuggben är inköpt.

Nu är det bara hunden som saknas;)

------------------------------------------------------

Håller på för fullt här hemma!
Vi ska byta rum hela familjen.
Vårt sovrum ska upp till Fredrikas rum.
Fredrika ska in i Zakarias rum.
Zakarias ska in i, ja det rummet är inte färdigbyggt ännu....
Men snälla svärfar kommer till veckan och påbörjar byggnationen.

I vårt gamla rum ska Marcus (lillebror) få ha sitt tillhåll när han är hemma i Harads på helgerna. Eftersom morsam och Lennart flyttat till Ammarnäs så behöver han ju ha ett ställe. Och han är så välkommen till oss. Ska bli riktigt roligt att ha honom här faktiskt:)

-------------------------------------------------------

Ska nu bara fixa till Edenytt (byns lokala blad, jag är "chefsredaktör"!) och sen packa iordning väskan till i morgon. Jag hinner inte hem så jag måste ha med mig allt i morgonbitti när jag åker ner till stan.

Puss o godnatt!
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0