Vilken tur!

Man kan vinna!

Anneli har bevisat att om man ringer så kan man komma fram någon gång.
En kompis til mig har nämligen ringt till ett TV-program och vunnit 100:-!
HÄRLIGT!

Har själv ringt någon gång och då fått det trista svaret:
Tack för din medverkan. Tyvärr var det inte din tur denna gång:(

Kunde tyvärr inte vara med på agilitymötet igår. Ibland så måste man  prioritera bort något och denna gången blev det agilityn som fick stryka på foten. Det är INTE vanligt ska jag säga!! Men man har ju annat att pyssla med också;)

Nå, till hundvalpen.
HAr ännu inte hittat något passande namn. Känss bara så trist att referera till "hundvalpen" varje gång man ska prata om henne. Alltså hon heter ju DIVA på stamtavlan. MEn då är det ju en anna blå tik i Malmberget som heter så. Sen heter ju Irenes tollare Diva.

Känner mig lätt förvirrad. Det är ju ett bra och lätt namn.
MEn inge kul att ha samma som andra.

Inte för att jag är ensam om Tessie precis;)

Tar tacksamt emot hundnamnsidéer!!

(åker imorgon eftermiddag!! Pirrigt!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0