Bilbur säljes!

Nu säljer vi vår dubbla bilbur.
Skulle ha tagit med den på klubben idag men fick inte in den i bilen Shocked
fattar ingenting! Vi har ju haft den där.
Nåväl, Erika är intreserad av att köpa den men om hon inte vill ha den så är den till försäljning.
den har måtten:
Bredd 103 cm
Djup: 96 cm
Höjd: 72 cm

Här kommer en bild eller två!
 
image33

image34

Mellanväggen är löstagbar samt att den är öppningsbar bakåt vid ev. olyckor eller besvär.
(En liten kommentar om detta bara: En solig dag på klubben (tror det var under någon tävling) så skulle jag öppna bakluckan på vår gamla ford. då sitter den som berget. det är en spak där fram som man drar i och då ska luckan öppnas. Men inte.... Så där inne sitter två hundar och har det varmt. Då kan jag säga att jag var glad över att kunna fälla ner baksätet och plocka ut dem därifrån!)

Maila mig eller skriv i gästboken om ni är intresserade. Då kan jag kontakta er om inte Erika ska ha buren.




Kommentarer
Postat av: Erika

:-) Nu när jag har måtten ska jag mäta luckan imorgon och se om den går in. Jag, Kevin och hundarna kanske får ta oss en tur upp till Harads i veckan annars. Hälsa på och testa bilbur. Ingen dålig kombination ;)

2007-09-02 @ 22:35:14
URL: http://vovve.info/rosso
Postat av: Erika

Ja jädra bur! 2cm smalare och den hade varit som figursydd!!!

2007-09-07 @ 11:45:00
URL: http://vovve.info/rosso
Postat av: Mia

Så länge det är ett kul jobb så ;D Det har varit tyst här länge nu, hur går det med uppladdningen inför Sundsvall?

2007-09-15 @ 17:13:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=princess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0