Jag veeeeeet.......

Jag är INTE världens bästa bloggare!
Men ibland har man inget sug.

Imorgon ska jag träffa Anneli och Nattis på klubben och då ska vi TÄVLINGSTRÄNA!
Riktigt köra skiten ur oss...typ.  Sweaty 
I alla fall köra en klass 3 bana på tid och försöka att tajta till svänga osv.
Ska bli kul.
Har inte tränat sedan Åsa Emanuelssonkursen!

Annars då..
jo här går allt som vanligt....sakta alltså.
Ingen tapetsering har det blivit....ännu......
Men men, det kommer.

har inte mätt Diva på ett tag, men hon håller då måttet tror jag.
Får väl mäta henne imorgon på klubben!

Jobbet flyter på och jag känner att jag mer och mer kommer in i det!
det känns kul!

Men nu ringer Anneli...
hörs sen!

********************
Så där ja...
Nu ska man inte kunna sova heller...
Anneli ringde och berättade att PM:et till tävlingen har kommit!!!!! Scared 2  Bounce 
Antalet tävlande ligger runt 40 så det är en hel del!
I alla fall för oss norlänningar som är vana ett startfält på kring 10-20 stycken;)








Kommentarer
Postat av: Nattis

Men hallå där! ;) Uppdatering! :P

2007-09-29 @ 19:17:43
Postat av: Mia

Hej hallå :) Håller med att det är roligt med uppdateringar men jag ska itne säga nått för jag är också en periodare ;) Haha! Tänkte höra om sundsvalls resan, mamma behöver tältet till utställningarna så tänkte om du och anneli ska ha med er något om det finns plats för en till :) ??

2007-10-01 @ 12:11:10
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Princess
Postat av: Mia

jag får knipa ihop den riktigt ordnetligt så kanske det går ;) vi syns där om inte förr :)

2007-10-03 @ 01:59:44
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Princess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0