Härlig prommis!

image40
Full fart nerför skoterspåret. Alldeles innan detta träffade vi på en älg! Jag som trott att jag INTE är rädd för älgar sprang som bara den..... Tänkte att NU ANFALLER DEN SÄKERT!
Säkert.....
Jaja, man tränar väl upp flåset i alla fall.

image41
Jag tycker den här bilden säger så mycket om hur våra hundar är. Nämligen varandras motsatser!
"-Vad tittar du på? det är mer spännande åt det här hållet!"
"-Näää, kolla åt mitt håll får du se!"
(Diva hör nämligen Niclas som fixar vid vårt hus, Tessie spanar efter älgar!)

image42
Ja, så stod den bara där: JULGRANEN!
Djuren i vår skog har nog missat det är med Tjugondedag Knut.....
Kul var det i allafall!

Kommentarer
Postat av: Erika

Härliga bilder!!!

2008-01-29 @ 21:37:18
URL: http://vovve.info/rosso
Postat av: Annelie

HEJ !!
Va kul att du är tillbaka :D
Jag hade inte heller fått mailen om Marie Hanssons kurs i Luleå (såg att Nattis hade inte fått), men jag har anmält mig. Och kan du tänka dig, jag är ledig den helgen, så nu håller jag tummarna på att vi kommer med!!!
Såg även tävlingsdagarna som du hade lagt ut, men när jag hämtade det från bruks så hittade jag inte Åbyn/Byske, Piteå och Skellefte tävlingarna ?!
Men jag behöver bara ta ledigt Jokkmokks tävlingarna i Maj och till Ume tävlingarna i Juni. Jag fattar inte att bara 2 tävlingar hamnade på mina arbetshelger, jag blir så glad att jag kan fara och tävla och jag sparar även semesterdagar :)
Har du hört nå om dom ska ha tävlingar i Haparanda till hösten ?!

Nu till nå helt annat, nej jag kommer inte på Söndag till Jokkmokk, jag jobbar. Såg bilderna från Bowlingen, hade önskat att jag var där :) Men nästa gång.
Nu blev det långt och du lider just nu säkert av nackspärr, men det är smällen du får ta när du har varit borta så länge från bloggen ;) Snygg layout förrästen :)
Ha de bra !!! *Kram* Annelie

2008-01-29 @ 23:42:57
URL: http://annelienilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0