Hemma idag igen:(

Igår var vi på VC och skulle få nåt för Fredrikas hosta då hon hostat till och från i 2 månader!
Läkaren skrev ut cortisonspray för att den inflammation hon har i halsen ska kunna läka.

Då frågar han plötsligt om någon i familjen är allergisk...
Ja, Niclas är allergisk mot katt sa jag.
Ja då ska vi nog ta ett allergitest sa han!

Hela jag blev alldeles kall!
Tankarna for till en gammal vän vars son plötsligt började visa allegiska symptom.
Nu är de tvungna att börja "göra sig av" med några av djuren...

På måndag får vi svaren på det blodprov som skickades in.
Det visar på OM hon är allergisk inte på VAD.
Visar det positivt så görs en grundligare koll.

Nåväl, ingen ide att redan börja gräma sig.

Kort på Divan från igår:
image43

Vackert julpynt...ser ni mig:)
image44

Tog fram 4 hopphinder och tränade lite framåt och fart med båda hundarna.
Diva är verkligen kul!
Hon är helt i gasen och verkligen vill göra allt som jag visar.
Det är svårt att inte gå fram för fort....

Tessie behöver motivationsträning, mer fart (kondis = promedare i djupsnö varje dag:), svängträning (snäva svängar).
Skulle behöva ha ett slalom och träna slalomingångar.Hmmmm måste fixa.
Det märks att vi inte tränat sen i höstas om jag säger så....

Kommentarer
Postat av: Petra

Härliga bilder och kul att du verkligen kommit igång med bloggen igen! :)

2008-01-30 @ 15:43:26
URL: http://www.aliz.webb.se
Postat av: Erika

Hoppas att det inte är allergi!!!

2008-01-31 @ 10:26:41
URL: http://vovve.info/rosso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0