Hemma idag;(

Fredrika var ju hemma igår.
Eller hemma hos farmot och farfar....

Inatt har hon återigen hostat så jag tror att flickan skulle vrida sig ut och in!
Så det vara bara att vara hemma idag.
det känns jobbigt att vara borta från jobbet då jag nu har en praktikant som går bredvid mig.
Idag är det bara hennes andra dag!
Men jag hoppas att de andra tar hand om henne!

Sen blir man ju bakom med så mycket annat!
Det är Språket lyfter och Mattecirkeln som ska göras och gås igenom...
det finns bara såååå liiite tid.

Men jag måste självklart ta hand om mina barn i första hand.
Självklart!!
Så idag ska vi till läkaren för att få nåt för hostan.
Fredrika har ju hostat i 2 månader till och från!
Det måste ta slut nån gång!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0