Ja det var ett tag sen....

Har inte varit så sugen på att skriva nåt, men tänkte att jag skulle avlägga några ord:)

Jag har faktiskt hunnit med att åka till Kina! Vi var där med hela familjen och firade jul och nyår! Jag måste säga att jag är positivt överraskad av Peking! Vilken stad och vilken kulturhistoria! Vi besökte muren (självklart!), Förbjudna staden och den största av Ming-gravarna.
Självklart blev det shopping också!

En Peak jacka till mig och en till morsan.
Ett par peakbyxor.
En Peakjacka (typ parkas med dun)
Två windstopperjackor (en peak och en Haglöfs)
Ett par Ugg-skor
Ett par Puma skor
Smycken
Kläder till barnen (Spyder och Peak)
osv
osv
osv

Har börjat träna på söndagarna också.
Förra söndan hade jag med mig båda hundarna. Jag tror att jag bara ska ha med Tessie idag. Jag måste koncentrera mig mer på henne nu innan Haparanda tävlingarna. Jag saknar ju fortfarande den där sista Hopp-pinnen..... rackarns...

Vad har hänt i helgen då?
Jo i fredags var vi och bowlade med Brukshundklubbe! Supertrevlig tillställning med god mat och gott sällskap!
Sen givk vi på krogen vilket innebar en längre kväll än vad jag och Niclas räknat med... Lördagen var således vääääldigt lugn med mycket tv-tittande... Jo vi var ju på Storheden en sväng och skulle köpa en garderob till Zakarias... tror ni inte att killen precis sålt den sista! Men vi har reserverat en så vi får den på 1½ vecka.
Tack till Fredde och Erika för mat och husrum!

Idag har jag märkt upp en massa saker som vi ska sälja på en loppis här i byn. Leksaker kläder och kastruller om vart annat! Hoppas att få in nån krona på det i alla fall. Det som inte blir sålt får åka på tippen.

Kommentarer
Postat av: Petra

woohoooo vååågen för dig MARIA! Härligt att du börjat blogga igen!

2008-01-28 @ 16:50:38
URL: http://www.aliz.webb.se
Postat av: Kinna

Ska vi tro på det där med tippen? Hmmmm

2008-01-28 @ 17:39:25
Postat av: Jennie

Inte är jag nå avis....

2008-02-02 @ 00:07:42
URL: http://bergtuva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0