Torsdag!


Sitter vid vår stuga här på Lundegårds Camping. Solen skiner men det är dock lite låsigt. Det har varit blåsigare under veckan så det är väl bra att det börjar mojna lite.


Barnen leker ute i ett IKEA-tält som vi köpte i Kalmar. Niclas läser i EdeforsGlimtarna ( som jag fick gratis då jag är med i den!). Barnen har velat bada men det har vi inte lyckats med än. Här är det stenigt och KALLT i havet! Vi håller tummarna för att de öppnar poolen i helgen. Vi har förresten märkt att allt här på Öland öppnar typ nästa helg eller helgen efter midsommar....

Men, men inga sura miner för det. Vi har varit på Solliden, Borgholm, Norra Udden, shoppat i Kalmar, Bogholm, Färjestaden, ätit gott!

Nu väntar vi på fredagen och parad, lottning och vet.besiktning!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad mysigt ni verkar ha där nere! Stort lycka till på SM !:D

2008-06-12 @ 13:49:14
URL: http://www.aliz.webb.se
Postat av: Erika

Lycka till nu Maria och Tessie! Vi håller tummarna stenhårt för att ni ska vinna hela SM!!! Jag bokade de två sista husvagnsplatserna i Gällivare ;) På håret att vi inte fick plats :o

2008-06-13 @ 12:23:50
URL: http://www.vovve.info/rosso
Postat av: Annelie

Åååååå jag håller på att dö av nervositet !!!!

Det känns som att det är jag som ska tävla, jag har fjärilar i magen :S

Nu vill jag ju veta hur det går där nere för er.

LYCKA TILL !!!!

2008-06-14 @ 13:36:01
URL: http://annelienilsson.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0