Härliga lördag!


Efter en härlig lördagsmorgon i sängen (helt för mig själv, lyssnandes på Ring så spelar vi)
klev jag upp för att gå ner till nedervåningen.
Hälsade på tjejerna (Fredrika och Wilma) som redan stigit upp och satt och såg TV.
Fixade iordning på köksbordet, ordnade fram frukost och gårdagens tidning.
Löste HELA Melodikrysset, tjejerna kom och fikade.
Läste dagens Kuriren och nu ska jag strax pallra mig ut för att ta en promenad med hundarna.
Solen lyser och det är ca -10 ute.

Igår var jag på middag på skolan. Vi hade tagit catering från Bredåkers Thai och det var jättegott.
Jag körde hem vid 21.45.

Marcus har köpt en bil.
Nu är det bara att fixa körkortet då!
Det blev en BMW 325-97.
Jättefin ser den ut (har bara set den genom fönstret) men jag måste väl provköra den idag!

Ikväll blir det festligheter av annat slag.
Vi firar en kompis som har fyllt jämt.

Ut i solen med er!

/Maria

Kommentarer
Postat av: kinna

Hoppas att ni hade kul och att hon uppskattade era påhitt! Kram

2008-11-16 @ 08:58:10
Postat av: Annelie

Vilken härlig Lördag du hade :)

Ni lyxade till eran älgfärsbiff, vi var lite småtråkig ;)

2008-11-17 @ 19:29:08
URL: http://annelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0