Ja, ja, jaaaaaaa!



Nu har jag äntligen tapetserat klart!
Oj, så skönt.

Men i toan nere blev det lite mer jobb.
Vi bytte ju plats på dörren, så.....
Nu har Marcus rivit ut mattan på väggarna (golvet ska också bort)
så vi ska stoppa dit nytt!

Som sagt, kul, men mer jobb!

Tessie är inte riktigt frisk.
Under en tid har hon droppat kiss och vi har varit inne på Djursjukhuset i omgångar.
Hon har ätit medicin, men det hjälpte inte.
Jag ville från början att de skulle ta ultraljud, men det vill inte dom(Djursj.)

Men nu hade dom ringt och pratat med Marcus.
Kanske att det var en tumör som tryckte på urinblåsan!
Shit tänkte jag!
Men nu får jag ju inte tag i dom förrän på måndag.

Hoppas, hoppas att det inte är något allvarligt:(

Snart ska vi även åka och se på vår nya skoter!
When it comes to deep powder, the Ski-Doo Summit X reigns with its 800 PowerTek twin and extra length 163-inch track.

Höres!
/M

Kommentarer
Postat av: Catti

Håller tummarna att det inte är något allvarligt med Tessie!

2008-11-29 @ 20:18:28
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Annelie

NEJ NEJ NEJ NEJ !!! Inga tumörer :(

Ååå det far kalla kårar i mig och jag HOPPAS OCH BER TILL GUD att det INTE är nå allvarligt :(

Många kramar och blöta nospussar från oss...

2008-11-29 @ 22:57:22
URL: http://annelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0