Rabies!


Äntligen kom svaret på Tessies rabiesvaccinering!
Det visade sig att hon påvisat ett tillräckligt antal antikropper (eller vad d et nu var;)
Alltså, vaccinet tog på henen!
Oj så skönt.
Nu är det bara att vänta på Divas svar.
Man vill ju gärna att det ska funka då det inte var det billigaste att vaccinera....

Ett stort grattis till Annelie och hennes familjs nytillskott:
Lilla Speedie!
Jag träffade Annelie på klubben i onsdags och jag kan ju säga att redan då förstod jag att hon skulle hämta hem den här lilla Powder Puff-tjejen!
Sen när jag fick se henne på bild igårkväll så förstod jag varför. Hon var ju så himla sööööt!

Idag ska vi tapetsera i kök + hall.
Nu har vi en beigerandig tapet som ska bytas ut mot en grön/gul/vit från Gammelsvenska Tapeter.
Hoppas det blir så mysigt och ombonat som jag tror:)


Nä, nu ska jag ta ner mer från väggarna!
Synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0