Diva!


Ikväll var jag ner till klubben för att träna med Diva.
Jag och Annelie kom dit ungefär samtidigt!

Diva är lite väl försiktig på gungan, men vaddå(?), hur mycket har jag tränat.....

Säcken gick bra. Anneli höll upp 3 gånger sen körde vi på och då tog hon den alla gånger.

Slalomen vet jag att den inte sitter, vi tar det som det kommer.

A:et funkar bra.

Balansen= "-kan det vara gungan?" (nog så försiktig:)

Jag vet att många inte startar i agilityklass förrän alla kontaktfält sitter som berget.
Då vet jag inte om jag bara är rent oseriös som tänker ställa upp med Diva i båda klasserna?!
Crazy 
Men jag tycker att det ska bli intressant att se hur hon reagerar med all störning och allt runt omkring.
Sen kan vi träna i vinter på det som behöver slipas till!
Det har ju blivit så att Tessie fått all uppmärksamhet i sommar och Divas träning kommit på kant.....

Nåväl, alla kan inte tycka lika och det är väl tur!
Annars hade världen varit en väldigt ointressant plats!

 






Kommentarer
Postat av: Erika

Det är klart att du ska starta i båda klasserna! Ska bli kul att se Diva i helgen!

2008-09-15 @ 22:21:42
URL: http://www.vovve.info/rosso
Postat av: Catti

Så du ska tävla med Diva till helgen, vad roligt! Kommer säkert gå galant med kontaktfälten!

2008-09-16 @ 14:17:32
URL: http://bcspeed.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0