Piteå 21-22/9


Så har vi då tävlat i Piteå, säsongens sista tävling:(

Det har varit Divas första dessutom!
Utan att ha tränat så väldans mycket, man bor ju en bit från klubben... så hade jag anmält....

Det blev 3 diskningar och en felfri runda! I alla fall på hinder. Hon hade 7,91 i tidsfel då vårt slalom inte är det mest synkade på denna jord:) Men jag var så GLAD när hon gjorde sista loppet och klarade säcken!
Den hade hon ju vägrat på i de övriga loppen. I vinter blir det träning, träning och träning!

Roligast i helgen var då Maria och Donnas lyckade lopp i hoppklass 3. Inte mindre än 2 certifikat tog dom hem under helgens tävlingar! Vi sänder våra varmaste gratulationer! Det var ju inte länge sedan som Tessie knep sina sista cert och jag riktigt kände med Maria när hon fick sina cert! Jag kommer precis ihåg hur det kändes att få reda på att MIN hund fått cert! Det är helt obeskrivligt.....

Förkyld har jag blivit på kuppen. det känns som att halsen är full av sandpapper. Inte roligt.

Sen har jag full arbetsvecka både dag- och kvällstid så Fredrika lär inte hinna träna något ute på klubben:(
Det är ju U-DM på söndag och jag såg nyss på PM:et att hon möter Marcus med sina 3 sheltiesar + nån till.....
Nåväl, alla är vi barn i början.

Nä, nu ska jag snart åka och hämta Fredrika på badet!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni var duktiga i helgen!

Kommer nog och kollar på söndag. =)

2008-09-24 @ 18:06:40
URL: http://tgirlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0