Utmanad!


Ja då var man utmanad, av Annelie!

Vad har jag tex i min frys....???
Ja massa olika:

Fem saker...

Fem saker i min frys:
Älgkött, glass, fiskpinnar, is & is (behöver frosta av....).
 
Fem saker i min garderob:
Jeans, bikini, skor, tunikor, trosor

Fem saker i min väska:

(Härmar Annelie:)Har ingen väska som jag bär på så därför skriver jag om tävlingsväskan:
Tävlingsbok, fotbollsskor, tävlingsregler, penna, thepåsar
 
Fem saker i min bil:
Godispapper, leksaker, hundbur, sand, P-skiva. 

Då denna utmaning verkar ha gått runt så tror jag nog att  denna får stanna hos mig:)

Ska ner till stan i em och träna med Fredrika.
Hon behöver få köra en längre bana med Tessie.
Samt träna lite fingående med Divan då de ska vara med i miniorhandling!

Annars har det varit en toppenhelg vädermässigt här i Harads.
Superhöstigt med härlig sol och vackra färger.
Synd bara att nIclas har jagat hela helgen...
Jag och Zakarias var på fotboll i lördags. Han hade med sig en kompis.

Ska ordna lite med våra garderober nu inna stadsfärden.
Har fortfarande lite "pill" kvar!

Synes!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag far ner vid 17-tiden.

Jag ska hämta nyckel hos Olle till klubben

Men nog kan jag fara senare om det är bättre för dig, men 19 ska jag vara hos Mia.

Jag ska ju bara träna hoppteknik och kontaktfält, men visst är jag ju sugen på en hel bana oxå ;)

2008-09-15 @ 11:19:47
URL: http://annelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0