Ag.möte


Ikväll var det Agilitymöte  hos Nyströms. (18.30-22.30...) Trevligt att sitta hemma hos någon istället för ute på klubben som vanligt. Hemma hos Nyströms var det full service med kaffe, kakor och Kajs nygräddade bullar;) Mia tog fram godispåsen som senare följdes av härliga vindruvor!
Eating Pie
Nog om fikat!
  
Nu känns det som att vi är på banan med vår officiella tävling.
Vi har haft lite uppförsbackar men nu står vi äntligen på krönet och tittar ner på en strålande utsikt!

På måndag ska vi träffas igen för att säkerställa vissa saker som startlistor, maten till köket, funktionärerna mm.

PM kommer att komma ut på klubbens hemsida imorgon kan jag gissa för de som undrar!

Här hemma målas det men det går saaakta tycker jag.
Eller så är de mer noggranna än vad jag skulle varit;)

Fönsterna är grundade (både fodren och själva fönstret) och även det övriga vita är på gång att grundas.
Det som tagit tid är skrapning och tvättning.... tråkgöra.....
Fast jag slipper ju!
Jag har seeemeeesteer:)

Imorgon bär det av till Piteå.
Jag åker ensam då Zakarias har 2 kalas på lördagen.
Förhoppningsvis kommer familjen ner på lördagkväll så de kan vara med på söndagen!
Det är ju utställning samtidigt så där kan ju tiden fördrivas för både Niclas och barnen .
Tävlingsdagen lär nog vara ganska lång i Piteå.
Vi har ju börjat få lite större startfält här uppe nu.
Ett angenämt problem!

Har punka på bilen förresten!
Efter att ha skjutsat Zakarias till Elias här i veckan så såg jag att jag hade lite luft.
Efter middan (som vi åt ute, härligt!) ser jag att det är punktering!
Men va f*n!
Bara för Niclas att laga...

HUndträningen blir det inget av med...
Bor man för långt från klubben så blir det sällan tyvärr.
Idag hade jag tänkt åka ner innan mötet och träna men Niclas var sen från jobbet så det blev inget av med det.

Nu är det bara att försöka varva ner och gå och sova!

Go´kväll!
Maria






Kommentarer
Postat av: Nattis

"Vi har ju börjat få lite större startfält här uppe nu.

Ett angenämt problem!"



...NEJ!...



"Vi har ju börjat få lite större startfält här uppe nu.

En angenäm UTMANING!"



... ska det stå! ;)

2009-07-03 @ 21:06:24
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0