Huset


Om jag hade haft en fungerande kamera......

Huset blir enormt fint!
Idag har framsidan fått sitt första lager med färg.
Ena kortsidan samt baksidan är redan klar (nästan).

Från dassigt beige till härligt rött med vita knutar!

Precis som jag ville ha det!

...................................................

Har idag bokat elplats till Åbyn/Byskes tävling i augusti.
Nästa helg är det i Gällivare och jag har dragit ut så länge på att boka så vi fick ingen elplats på klubben...
Måste stå på Campingen istället. Jag tycker om att stå nära tävlingen så det var ju synd.
Då kan man springa till vagnen och fika/dra sig undan för en stund om man vill:)
Men nu vart det inte så.

I måndags hade vi möte om tävlingen.
Passade på att bara ta med Divis. Hon fick träna balanshinder, säck och slalom.
Gick alldeles finfint.
Annelie hjälpe mig till en början med säcken, men sen tog hon den om och om igen!
Vicken skithund!¨I Piteå bara stenvägrade hon hela tiden!

Balansen gick bra.

Gungan var lite tveksam i början, men sen gick det bättre. Hon är fortfarande väääldigt ojämn på gungan;)

--------------------------------

Idag har jag målat 4:e varvet på väggarna i toan.
Ska det aldrigtäcka ordentligt.
Nu får det faktiskt räcka!

---------------------------------

Nä nu ska jag ut och få lite luft!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, vi får verkligen hoppas att det bara är lite skit. Men jag ska nog köpa henne en munkorg så slipper vi skiten ;)

Jisses vad du målar å är duktig :D

2009-07-09 @ 07:16:57
URL: http://annelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0