Husvagn...

Rackarns!
 Darn 

Marie-Louise mailde mig nyss.
Hade hoppats att någon rackare hade avbokat sin husvagnsplats på BHK Malmen...
Men icke sa nicke!
Vi har bara en plats utan el och det är inte så lyckat med vår husvagn.

  
Så då har jag bokat på Gällivare Camping istället.
Men hur kul är det när man har barnen med sig?
De vill ju gärna kunna gå undan en stund under dagen.
Sen skulle vi grilla på lördag och då är det ju alltid trevligt att kunna ta sig ett glas vin;)

Camp Fire

Men jag har bokat elplats till Åbyn/Byskes tävlingar i slutet av augusti!
Då ska vi jämarns stå på el nära tävlingen!

/Maria (som känner att tröttheten gör mig på dåligt humör:(


Kommentarer
Postat av: Catti

Vad roligt med en lyckad kurs! Jag borde oxå ha gått den känner jag. Det känns som att man sparar in lite tid med att köra blindbyten...



Syns till helgen!

2009-07-17 @ 15:32:01
URL: http://bcspeed.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0