Resultat Piteå


Lördag:
Ag3 4:a (massa snabba finska ekipage;)
H3 4:a (massa snabba finska ekipage;)

A1: DQ (säcken...)
H1: DQ (säcken...)

Ag lagklass: Jag och Tessie DISKADE oss! Fatta vad pinsamt när jag var först ut och vi var tre hundar.....

Dagen slutade 20.00 så jag åt min middag 20.30. Lagom hungrig alltså. Men Gunnel och Assar hade grillat och gjort potatis och rotfrukter i ugn samt pepparsås. Till efterrrätt var det blåbärspaj med vaniljkräm. Så detta tillsammans med två glas rödvin gjorde att jag somnade som en stock efter att vi sett filmen "Repmånad- eller hur man gör pojkar av män".

Söndag:
Ag3 3:a (SM-Pinne!)
H3 9:a (strul i slalomet =5 fel)

A1 19:e (vi "fastnade" på balansbom och gunga;)
H1: DQ (säcken...)

Hopp lagklass; 1:a och andra SM-Pinnen!
Fast Tessie höll på att ta fel tunnelingång...
Jag fattar inte vad det är just med lagklaserna?

Kommentarer
Postat av: kinna

Hur går det med husmålningen? Hur långt har dom kommit?

2009-07-08 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0