Totalt slut...


Ja så var Knotthoppet 2009 över för i år.
Skillnaden från förra året blev att vi hade lagtävlingar på fredagkväll + att deltagarantalet nästan var fördubblat.

Inte underligt att jag nästan nyss klivit upp(!?)
Jag var så slut i går att jag bara åt 1/4 dels pizza och sen somnade, på soffan....
 Det var även där jag vaknade för inte så länge sedan....

I dagens tidningar finns reportage från tävlingarna. Kul att både NSD och Kuriren ville komma!
Ifjol intervjuades våra kompisar och deras familj. Jag skojade med Teresé att hon skulle komma med i år igen. Och se det gjorde hon! Fast bara i bakgrunden på en bild. Istället blev Fredrika och Emmy intervjuade där de satt med Tessie och Isa!

Nä nu måste jag nog ta mig ut i luften och göra något.
Vad vet jag inte, men nåt vettigt måste jag hitta på.
Städa inne behövs, men det vill jag inte!
Nä det blir nog att cykla en sväng med hundarna kanske.
Tessie behöver verkligen lite kondisträning.
Det duger inte att ligga sekunder efter vinnarna!!
Bike Riding









Kommentarer
Postat av: Maria

Ni gjorde ett bra jobb. Det blev långa dagar så jag förstår om du är trött. Nästa helg är det våran tur att slita. Grattis till Lag pinnen, det blir nog SM även i Lag för er :)

2009-07-13 @ 14:47:30
URL: http://www.freewebs.com/doggydonna
Postat av: Annelie

Tack:D



Du gjorde som jag, jag skulle se på tv.

La mig på soffan runt halv 9 och somnade, vaknade på morgonen vid 10 i 8av att Pier for på jobbet ;)

2009-07-13 @ 16:14:39
URL: http://annelienilsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tack så mycket! :D Och grattis själv till fina lopp och en mycket väl genomförd tävling! :D



Vilken tur då att det nästan ser lika bra ut... :P Morsan kommer att bli nöjd! :P

2009-07-14 @ 00:30:04
URL: http://www.oliviaspudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0