Sur!


Jag är så där grinigt sur:(

Vi ska ju måla om huset och Niclas har passat på att ta bort all växtlighet i blombänkarna.
Ok, tyckte jag.

Men sen har han tagit bort en annan perenn på ett helt annat ställe!?
En som jag har väntat på i 2 år och nu äntligen hade den växt till sig och preciiiis börjat knoppa sig.
En kraftig och frodig blomma var det.

Nä då har han mejat ner den till oigenkännlighet!!!

Bara sådär!

"-Men jag trodde att det var ett ogräs!"

Åhhhh, bara struntsaker egentligen. Men så jääävla suuurt!!!!

 Duh 


Efter det så tänkte jag göra mig glad genom att öppna paketet med alla våra rosetter till tävlinge 10-12/7.
Då har dom skickat FEL rosetter, ja ni fattar hur sur jag blev då.....

Eller fel och fel:

Totallängden är inte den jag beställt...
Domarens pris-rosetten har bara en kokard istället för två som jag beställt....
Certifikatrosetterna har mönstrade band istället för de enfärgade som jag beställt...
Championatrosetterna har mönstrade band istället för de enfärgade som jag beställt...
Dessutom saknar en av rosetterna bricka!

Jag skickade iväg ett lagomt surt mail till leverantören.
Får se vad som svarat till veckan.
Men med min "tur" har dom väl semester....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0