Så där ja....


Då var det både packat och anmält/betalt till SM i Agility 2009!

Vi har bestämt att vi (jag och Niclas) bilar ner till Karlskrona på torsdag så snart jag slutat jobbet.
Vi kommer att bo på hotell (skönt) och sedan åka vidare hemåt på söndagkväll.
Jag har alltså tagit semester fredag och måndag.
Barnen blev lite besvikna att de inte fick följa.
Men det skulle ju bara bli en massa bilåkande för dem.

Zakarias sa: "- Men jag vill också till Öland!".
För honom blev nog den ön förknippad med just SM;)

God natt!
Maria

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att det inte är packat ännu ;) Kul med SM, top 3 i år som gäller!!!

2009-03-03 @ 22:44:27
URL: http://www.vovve.info/rosso
Postat av: Maria L

Haha!

Nä, det lät nog kanske lite fel om man inte läste förra inlägget;) Liiite tidigt att packa till SM nu!

/Maria

2009-03-04 @ 07:33:24
URL: http://marialindgren1.blogg.se/
Postat av: Carin

SBK schabblar med mina SM-pinnar så i listan ser det ut som om jag inte är kvalad! :o( Vågar inte betala förrän dom fixat till det fast jag vet att vi är kvalade!

Tror du att det är anmälan och vet.kontroll på fredagen? Vi funderar på att åka ner redan på onsdagen och sova över på halva vägen. Vi ska också bo på hotell.(om nu SBK lyckas fixa fram mina resultat)

2009-03-05 @ 00:28:04
URL: http://gimikhi.bloggsida.se/
Postat av: Magdalena

Hallo!!

Halkade in här från en annan sida.

Det är jag som gjorde min debut i Haparanda. Jag hade den svarta blandis tjejen, med Lulé gänget.

Du vet hon som tänkte stryka sig från agilityn pga att hunden inte tog gungan :-))



Oj, så du är en sådan som är med i SM, hmm det har jag missat. Kul!!



2009-03-06 @ 11:40:56
Postat av: Olivia

Kul att ni också ska på SM!



Vi kommer att flyga ner på fredagen eftersom jag tar studenten på torsdagen... sen är det bara att hoppas att vi hinner till veterinärbesiktningen!



Var ska ni bo förresten? Vi letar, men har inte hittat nåt ställe än...

2009-03-06 @ 13:49:45
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/
Postat av: kinna

Jag saknade dej i dag när jag åkte skidor upp till Näsbergstjärn, det skulle du ha gillat!

Kram Mamma

2009-03-11 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0