Umeå, lördag 30/5


Så har en hel agilitydag förflutit.
Det har varit en VARm dag, det ser ut som att jag har ett vitt linne påmig;)
Bruna armar och brunt nere vid halsen...
Nåväl, vad ska man göra?

Tessie och jag gick ut hårt(?) och VANN hela agilitytrean!
Detta innebär att vi fick en SM-Pinne där!

I Hopptrean fick Tessie en allt för stor sväng under loppet vilket gjorde att vi tappade minst en sekund.
Kom därför i mål med tidsfel (typ 1,75 tror jag) och en tredjeplats = SM-Pinne!
Det var tajta tider vilket gjorde att endast några få ekipage nollade på tid.

Divis då?
Jo hon tog en niondeplacering (av 22) i agilityn.
Hon fick 5 fel när hon skulle upp på gungan. Men sen tog hon den (!).
Härligt jobbat Diva!

I hoppklassen fick hon fem fel i slalom men tog säcken (!) utan några problem!!
Trodde inte att det skulle räcka till någon "högre" placering med då det var prisutdelning så fick vi veta att vi kom på femteplats!
KUL!

När tävlingen var slut ringde jag brorsan. Han var och grillade (eller Petri grillade;) hos några kompisar och bjöd in mig på mat!
Oj så gott att bara behöva sätta sig vid ett dukat bort och äta grillat och gratäng!
MUMS!

Sen jag kom tillbaka till lägenheten (bor hos brorsan och Katrine) så har jag sett Robinson.
Fan, jag ville att Jarmo skulle vinna....

Nu ska jag duscha bort lite sand och svett för att sedan se om det är nån bra film på G.

Imorgon är det nya tag och jag vill så gärna ta någon fler SM-Pinne....

Go´kväll!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria och Donna

Grattis till SM-pinnar och vinst! Inte illa pinkat. Nu väntar jag på resultaten från söndag :)

Är ju så nyfiken hur det har gått för alla. Snart är jag och Donna på banan igen, hoppas jag.

2009-06-01 @ 07:33:21
URL: http://www.freewebs.com/dogydonna
Postat av: Maria L

Jaaa. på söndag kom Tessie 4 & 4. Precis under pinnstrecket;)

Divis har hållt sig på plats 5-6-14-9 ungefär. Lite försigtig på balanshindrena och inte så säkert slalom. Men så har vi inte tränat heller... Fyy på mig:)

Önskar få se er snart!

ha det bra!

Maria

2009-06-01 @ 22:40:15
URL: http://marialindgren1.blogg.se/
Postat av: Catti

LYCKA TILL på SM!!

2009-06-11 @ 17:18:30
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Maria

Lycka till på SM vi håller tummar och tassar!!!

2009-06-12 @ 10:22:48
URL: http://www.freewebs.com/doggydonna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0