Bio & KM


...kul när inläggen bara försvinner.....

Jag hade i alla fall berättat att vi var på bio igår, jag och Niclas.
Såg Flickan.... Vet inte vad jag väntat mig men jag är nog lite besviken.
Det var som att det hände saker men egentligen hände det ingenting.
Allt och inget på samma gång liksom...

Idag har vi KM.
Satt igår efter bion och skrev startkort och startlistor.
Vi är en liten skara aktiva nu.
Jag vet inte riktigt vad som hänt.
Eller kanske inte hänt.
vad behöver man göra som förening för att behålla nybörjare?!

Hoppas i alla fall att det flyter på bra idag.

Nytt är att vi har en juniorklass och en nybörjarklass.
Den sista kom till så sent som i onsdags då vi ville peppa våra grundkursdeltagare att vara med.
Så nu är alla utom en anmäld. Ska bli kul att se dem idag!

Nu är det dags för frukost och hundprommis.
Sen ska jag hämta ungarna hos sin faster.
Ska vara på klubben kl.11.

Hoppas vi syns där!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0