KM


Jag måste säga att jag fick ihop det ganska bra på KM:et.
Alltså inte bara jag, jag hade många som hjälpte till.
Men i det stora hela har jag haft eget ansvar över årets KM.

Det enda som hade kunnat vara bättre var om jag hade planerat försäljning av ex. varm korv.
Nu hade vi bara fika och eftersom vi höll på några timmar så var det flera av barnen som blev hungriga;)

Hur gick det då?

Ja.....Tessie fick en snöplig disk i agilityloppet....sen körde vi på till tusen i hopploppet....disk....:)
Men fart hade hon!!!
Diva däremot gick och vann mediumklassen!!!
Klubbmästare, medium, Ösbygårdens Diva och Maria!!!

Fredrika körde JKM och diskade sig med Diva.
Hon var helstojig vid slalomet och Fredrika stod nog ivägen för henne!?
Men Tessie gick som en rem. Fick dessvärre en rivning med sig men de vann!
Junior Klubbmästare, medium, Le Grand'z Chozen Cizzy och Fredrika!!!

Stort grattis till alla som var med och ett extra grattis till alla våra nybörjarekipage som trotsade sin nervositet och startade!
Härligt kämpat allihopa!!!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Nattis

Bra uppstyrt KM! :) Grattis till pallplaceringarna!

2009-09-21 @ 07:50:47
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Erika

GRATTIS till resultaten! 2 Haradsbor högst upp på pallen är inte illa! Hade tänkt komma ut på klubben MEN...

2009-09-21 @ 08:17:47
URL: http://sedvanlig.blogg.se/
Postat av: Catti

GRATTIS till både dig Maria och till Fredrika!

2009-09-21 @ 17:25:43
URL: http://bcspeed.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0