Kramar


Har inte skrivit på ett tag.
Mycket vatten har runnit under broarna sedan förra inlägget.

USM(toppenarrangemang! Läs bara i nyaste hundsport om den SUVERÄNA speakerna. Yes! Det är jag det:)

Agilitytävlingar som har resulterat i:
SM-kval 2010 individuellt!
SM-kval 2010 lag!
Fy så bra!

Jag har börjat om att jobba. Mina "små" barn är nu treor! Det går förvånasvärt lätt att stiga upp på morgonen. Visst, det har varit kämpigt de senaste blåsiga dagarna...men det går!

Huset är färdigmålat och jag är suveränt nöjd med färgen. Nästa sommar blir det lite mer jobb på tomten i stället. Vi vill bygga en liten altan samt att jag vill ta bort plattorna fram och göra gräsmatta/nya stenplattor. Hundgården ska också få sig en förflyttning samt ansiktlyftning!

Men nu till det mindre roliga:
För någon dag sedan fick jag ett mail som fick mig att genast gå från datorn för att lägga mig på köksgolvet. Där lät jag hundarna busa en stund och sedan satt vi bara och mös en stund. Nära.

Jag är tacksam för att jag fått möjligheten att ta hand om mina älskade fyrbeningar.
Jag sänder även en tanke till en vän som inte har lika många längre...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0