Ninja och trasig fot!


Då var familjen överens. Nya stjärnskottet komemr att heta Ninja.
Det har gått otroligt bra med henne. Hon äter bra, sover lugnt och tryggt och är en mycket cool tjej.

Själv är jag invalid efter gårdagens klantfall på gräsmattan.
Man ska helt enkelt inte vara ordentlig!!!
Jag höll nämligen på att kratta vid husväggen när jag plötsligt klev så j***a snett att foten bara vek sig.
Jag har en svag vrist sen tidigare så jag kände att nu var det på "allvar".
Hoppade/kröp in och slet åt mig en linda och lindade om så hårt jag kunde.
Sen var det gråt och tandagnisslan med foten i högläge till tabletterna började fungera någorlunda.

Idag är det bättre men jag stödjer knappt på foten.
Hoppas det blir bättre till i morgon så att jag kan köra bil till jobbet.

Annars var det Agilityträning idag i Bensbyn.
Behöver all träning jag kan få så det kändes surt att missa.
Och inte kan man gå ut på gården och träna nåt heller...

Nä nu måste jag rycka upp mig.
Det kanske är frukosten som saknas.
Jag kan ju inte gnälla hela dagen:)


Kommentarer
Postat av: Catti

Så typiskt att foten skulle pajja nu :( Tips är att köpa ett stöd till den. Jag har haft mkt problem med en av vristerna under min tid som innebandyspelare...men det finns jättebra skydd (läs skenor) som man kan ha som stöd. Ser inte klokt ut, men det hjälper iaf :) Hoppas du blir bra snart och kan börja träna som vanligt

2010-04-19 @ 17:15:43
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Nicke

Kommer det någon uppdatering snart eller?

2011-04-16 @ 09:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0